  • Data: 2009-06-24 05:40:16
    Temat: Re: Burza, oswietlenie awaryjne.
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:h1rjte$296$1@news.interia.pl...
    > Uszanowanie.
    > Dzis tez przekonalem sie ze dom to nie mieszkanie i chodzenie po nim po
    > ciemku to nie to samo co po mieszkaniu w ktorym zwykle nie ma schodow.
    Zasadniczo weź pod wzgląd, że jak sam napisałeś to jeszcze budowa i nigdy
    nie wiesz co i gdzie leży.
    Jak już zamieszkasz ustawisz graty na miejscu, przyzwyczisz się do układu
    domu (łącznie ze schodami) to nie będzie tak źle. Oświetlenie awaryjne to
    może nie jest jakiś super wydatek ale i tak wydaje mi się średnio przydatny.

    Tomasz