  • Data: 2013-10-29 18:01:59
    Temat: Re: Były żarówki, teraz odkurzacze Uni przeszkadzają
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ergie wrote:
    > Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > A mnie się wydaje że tym razem dobrze gada. Co wezmę jakiś odkurzacz
    > do ręki to na maksymalnej mocy niewiele lepiej ciągnie niż na
    > minimalnej a grzeje się bardziej i hałasuje niepotrzebnie.
    >
    > Mam też tzw. odkurzacz przemysłowy który nominalnie ma tak samo 1,4
    > kW jak mój domowy, ale ciągnie _znacznie_ lepiej. Przypuszczam, że w
    > tych małych domowych popierdółkach po prostu brak miejsca by
    > sensownie rozplanować kanały dolotowe i wentylator tylko miesza
    > powietrze powodując hałas.

    nie wiem jakie wy macie odkurzacze... ale ja mam samsunga i widać ewidentną
    różnicę miedzy ssaniem na małej mocy i na maksymalnej...

    mam też jakiś zabytek zelmera, i powiedzmy sobie szczerze to jest popierdoła
    która nawet samochód jest ciężko odkurzyć. :)

    Niestety ale spręż wentylatora zależy od mocy wentylatora.

    Muszę w wolnej chwili pomierzyć próżniomierzem te odkurzacze :)