  • Data: 2021-10-07 19:46:32
    Temat: Re: COP 8 i 12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 7 października 2021 o 19:08:36 UTC+2 heby napisał(a):
    > Z rządu. Choć w sumie racja, żadna różnica.
    > Nieprawda, ten twierdził że nie będzie.

    > Tan miał być lepszy, tak obiecywał. Już zapomniałeś, czy to etap
    > wypierania rzeczywistości?
    Czepiasz się drobnych szczegółów. Kiedyś na płocie było napisane dupa. Poglaskalem i
    mi drzazga weszła. Dla wielu grup ten rząd jest lepszy od POprzedniego. Socjalizm i
    komunizm są systemami w których wszystkim władza ma robić dobrze. Chcesz powrotu
    tamtej władzy. Przed chwilą komunistyczny pogrobowiec i współczesny europoseł
    krytykował obecna władze i oskarżał o brak praworządności. A sam jest z tych samych
    co kazali strzelić Witoldowi Pileckiemu w tył głowy. A może tęsknisz za Balcerowiczem
    pzprowskim aparatczykiem który został w "nowej?" Polsce ministrem finansów.