  • Data: 2015-10-11 21:49:06
    Temat: Re: Ceny pomp ciepła w oderwaniu od polskich realiów
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 11 października 2015 20:18:38 UTC+2 użytkownik w...@g...com
    napisał:

    > jak mocno trzeba być zdeterminowanym, żeby wybrać pompę ciepła?

    Pewnie wyjdzie z tego temat-rzeka, ja tylko powiem dlaczego JA wybralem pompe:

    1. Bo kosztowala mnie razem z DZ ok 22-23k pln
    2. Bo jest absolutnie i calkowicie bezobslugowa. Sasiedzi od wegla i rodzinka
    pytaja mnie od paru dni czy juz zaczalem grzac i nie wiem co im odpowiadac
    - nie bylem w kotlowni od pol roku, a w domu jest caly czas cieplo :)
    3. Bo nie trzeba zalatwiac co roku opalu i doktoryzowac sie w temacie ktory
    i jakiej jakosci poklad wegla wydobywa dana kopalnia. Z sasiadem bylem
    tydzien temu na piwie to mowil, ze kupil juz po kilka workow z roznych
    kopalni wegla i bedzie wybieral, ktory lepszy.
    4. Bo jest *czysta*. Przy kotlowni na wegiel MUSISZ doliczyc pareset (a moze
    i tysiecy) na 2-3 dodatkowe malowania calego domu (w srodku i na zewnatrz)
    w ciagu kolejnych 30 lat.
    5. Wiecej pozniej, bo wlasnie zaczela sie druga polowa meczu ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.