  • Data: 2016-09-07 09:00:09
    Temat: Re: Ciąg zwrotny, wentylacja.
    Od: "JK" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirosław R." <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:045c4439-db9c-48b7-ac0d-4ec7c939e2dd@googlegrou
    ps.com...
    > Nie ma szybu to i nie ma ciągu. Rodzi się pytanie jak warunki zawnętrze (np.
    kierunek i siła wiatru) wpływają na taki układ.
    > Swoją drogą nie spotkałem się z takim rozwiązaniem.
    > JK

    No właśnie, też nie wiem gdzie z tym uderzyć. Reasumując jednak wszystkie odp z
    którymi się nie zgadzałem, chylę czoło, bo sytuacja ogólnie się poprawiła, pomimo
    tego że dmucha to jak chce, chyba zależnie właśnie od wiatru. Po wywaleniu
    wentylatorków osiowych z blokadą wiatru od zew. ubrania schną w łazience, nie czuje
    zaduchu. Dodatkowo usunąłem po ok. 10 cm uszczelek w oknach. Miasto jeszcze nie
    grzeje, a ja już dogrzewam grzejnikiem olejowym. Drogo będzie tu mieszkać, ale to
    chyba jedyne wyjście. Zobaczymy jak za oknem spadnie temp do 0 i w dół, czy da się tu
    wytrzymać.

    Ale przecież w blokowej łazience jakaś wentylacja musiała być?
    JK