eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCo marketing robi z mozguRe: Co marketing robi z mozgu
  • Data: 2013-04-25 11:54:19
    Temat: Re: Co marketing robi z mozgu
    Od: Michu <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 24 Kwi, 20:28, "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>
    wrote:
    > Użytkownik Michu napisał:
    >
    > > A jeśli chodzi o nazwę, to nie ma czegoś takiego jak piec gazowy, piec
    > > może być kaflowy.
    > > Jeśli gazowy to KOCIOŁ.
    > > Tak mnie nauczono w odpowiedniej szkole.
    >
    > To idź do adwokata i niech ci wysmaży pozew przeciwko tej szkole -
    > oszukali cię, zmarnowali ci parę lat życia...
    >
    > Są piece gazowe. Piece, nie kotły - pojęcie "kocioł" nierozerwalnie
    > związane jest z obecnością ciekłego czynnika transportującego ciepło.
    > Jeżeli gazem grzejemy metalowo - ceramiczną obudowę przekazującą ciepło
    > otoczeniu przez konwekcje powietrza i promieniowanie, to mamy do
    > czynienia z piecem, a nie z kotłem...
    >
    > --
    > Darek

    Oj, byś dreptał do szkoły do dzisiaj...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1