  • Data: 2009-06-17 16:09:17
    Temat: Re: Co można zmieniać w projekcie w trakcie budowy
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy> szukaj wiadomości tego autora

    Bartek pisze:
> [...]

    Jak już poruszyłeś tą kwestię, wiele takich osób to wspaniali
    fachowcy, profesjonaliści w każdym calu. Zdarzają się też tzw. "dębowe
    dziadki". Ładują inwestora na takie miny o jakich mało komu się śniło,
    poczynając od nieznajomości przepisów, opracowania projektu - chałtury
    na dopilnowaniu wykonawstwa kończąc.
    Ostatnio taki "przesunął" inwestorowi 10 domków tak o 2m każdy bez
    zmiany uprzednio pozwolenia, a teraz obowiązkowa kontrola i ... facet
    załamany, ja sam takiemu kierownikowi nogi bym powyrywał. Marne
    pocieszenie, że do izby go podamy przynajmniej jak upomnienie dostanie
    to facet w sądzie ma wygraną sprawę.

    > Tu Ci jednoznacznie nie odpowiem.

    Za to ja się wymądrzę i powiem, zemści się taka ścianka kolankowa bez
    słupków i wieńca