  • Data: 2020-08-03 20:25:12
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Kadar Oszmanski napisał:

    > To ty to tak widzisz? To ja mam zupełnie wszystko skopane.

    On to widzi inaczej, bo ma inny czytnik. Ja też widzę inaczej,
    bo mam jeszcze inny czytnik. Każdy ma, co lubi (albo co umie).

    > U mnie otworzyło się coś na wzór poczty bez
    > żadnego uporządkowania i jak na razie nie mogę
    > niczego wysyłać.

    Bo to jest "coś na wzór poczty". I tak samo jak pocztę da się
    ogarnąć i uporządkować, sortując według czasu, nadawcy, tematu
    lub wątku. To ostatnie na ogół sprawdza się najlepiej. Wystarczy
    kliknąć.

    Uprzedzałem, że z serwera news.neostrada.pl nie będzie się dało
    na początku wysyłać. Podałem adres email, gdzie należy w tej
    sprawie napisać. A odpowiedzialny za to potwierdził w wątku, że
    do prośby się przychyli, więc śmiało.

    Alternatywnie można użyć innych wskazanych serwerów, które zawsze
    pozwalają wysyłać. Jeden z nich ma pewne wady, ale co szkodzi
    spróbować. Da się stworzyć dla każdego serwera osobne konto
    i skakać między nimi.

    > Te 150 tys., które zassałem to będę usuwał przez miesiąc.
    > Usuwa się po jednym wpisie.

    To by się zgadzało -- na serewrze news.neostrada.pl jest właśnie
    tyle wiadomości. Trzeba było kliknąć w "Pobierz 500 wiadomości"
    (jak radzili), a nie w pobierz wszystko. Nieprawdą jest jakoby
    dało się tylko pojedynczo -- da się zaznaczyć zakres i usunąć
    hurtem. Ale i tak najlepiej odsubskrybować grupę i zasubskrybować
    na nowo, potem pobrać tylko nagłówki ostatnich wiadomości (500,
    czy ile tam kto by chciał mieć).

    > Najpierw jednak muszę uruchomić swoją pocztę a jak to zrobię
    > to pewnie rozjedzie mi się tamto.

    Trudno mi sobie wyobrazić, jaki jedno z drugim może nieć związek.
    Zwłaszcza, że ta "swoja poczta", to pewnie nie w Thunderbirdzie,
    a, za przeproszeniem, w Gmailu przez przeglądarkę.

    --
    Jarek