    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Co wybrać?
    <d...@g...com>
    <5f2e8958$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f2e8f64$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5f2ed7fa$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5f2fefdd$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <1a3wpe28jovzq$.1wwwabcjr7gy$.dlg@40tude.net>
    <b...@g...com>
    <5f304222$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 9 Aug 2020 21:43:02 +0200

    Pani Ewa napisała:

    > Ja nie pretenduję do osoby znającej się. Używam, co mam pod ręką
    > i wydaje mi się dostatecznie intuicyjne w obsłudze.
    >
    > Widzę natomiast, że TB zawija te moje wiersze, ale u kogoś, np.
    > u Ciebie. U mnie jest on w jednej linijce. Dziwne.

    Ja używam TB baaardzo rzadko. Do czytania maili. Do pisania dużo
    rzadziej. Więc tym bardziej znający się nie jestem. Ale coś sobie
    przypominam (nie wiem czy słusznie), że można tam wybrać dwie metody
    pisania: w HTML i w 'plain text'. W tym pierwszym przypadku oczywiście
    przed wysłaniem do Usenetu odbywa się automatyczna konwersja do tekstu
    (przy wysyłaniu maila może być różnie). To by mi tłumaczyło takie
    zachowanie -- może trzeba przestawić metodę pisania na 'plain text'.

    --
    Jarek