  • Data: 2016-03-23 21:07:03
    Temat: Re: Cos co Kris lubi najbardziej
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 23 marca 2016 20:58:43 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Bezguście, nie wiesz co to prawdziwe piękno;)

    Moze multipla to jakas sztuka nowoczesna - nie wiem, nie znam sie faktycznie
    na tym ;)

    > Trudno tych ćwierćinteligentów bez włosów w dresach nazwać ludźmi
    > ale na potrzeby dyskusji nich jest;)

    Blednie zakladasz, ze kazdy posiadacz bmw jezdzi w dresie :)
    Ja znam paru ktorzy jezdza w garniakach i skorzanych rekawiczkach :-)

    A sam czesto jezdze w dresie bo na trening skad wracam spocony jak prosiak
    (bo klub bidny i nie ma prysznicow nawet) nie pojade w gajerze ;)

    > To widać na podlinkowanym przez Mańka materiale.

    Bo sie akurat BMW czepili - spokojnie daloby sie zrobic taki sam material
    na temat kazdej innej marki :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.