  • Data: 2014-04-07 10:42:11
    Temat: Re: Coś mocniejszego od Dremela - co radzicie?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:53405c44$0$2140$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Szukam szlifierki prostej do czyszczenia wewnętrznych powierzchni. Dremel
    > 3000 jest za delikatny, a z kolei szlifierki proste np. Makita za ciężkie.

    Proxxon IB/E (koniecznie ten model, a nie te tańsze plastikowe) To jest
    model przemysłowy. Kosztuje 4 stówy, ale działa wieki. Modelarze montują na
    tym maszyny CNC i używają do pracy ciągłej. Nie ma na rynku bardziej
    wytrzymałej multiszlifierki.

    Jeśli chcesz to możesz jeszcze dokupić wałek giętki (ok 100zł). No i jeśli
    koniecznie nie chcesz tulejek (moim zdaniem są wygodniejsze niż futerko) to
    możesz dokupić futerko. Jest też wałek giętki od razu z futerkiem.

    Całość najlepiej kupować na amazon.de.

    Ps. moja kobieta sobie bez problemu radzi tym bez wałka giętkiego i po
    założeniu diamentowej końcówki robi pisanki :-)

    Pozdrawiam
    Ergie