    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 12 Oct 2021 06:10:25 -0700 (PDT)
    <61654868$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@m...lan>
    <6165864d$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Crosspost: Dzielę się: Akumulatory i ich żywotność
    From: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 12 October 2021 at 14:57:50 UTC+2, LordBluzg(R) wrote:

    > W piwnicy mam 20C a wody przecież całej nie spuszczam, ok dochodzi
    > nowa/zimna. W oryginale bojlera mam grzałkę 2kW ale nie używam w sumie.
    > Raz podłączyłem i po 3-4h zadziałał termostat na 65C.

    > Liczysz minimum, jak będę miał za zimną to dopalę piecem, mogę też bez
    > żadnego problemu skorzystać z "energetyki" (jako dodatek) i wyjdzie mi
    > sumarycznie mniej prądu, niż bym użył samej "energetyki".
    >
    > Czasem dziwią mnie skrajności w obliczeniach, bo nie o to chodzi. Skoro
    > mam trochę miejsca na dachu i mogę sobie zagospodarować, to chyba to
> [...]
    "Nie powinno się prowadzić przewodów w kominie wentylacyjnym, dodatkowo powinien być
    zachowany prawidłowy odstęp od takiego komina. @harendal :co to znaczy? @LucasT :Na
    kominach nie wolno prowadzić żadnych przewodów elektrycznych. Ustalenie odległości od
    komina jest uzależniona od warunków miejscowych .
    Czy kable solarne mogą przechodzić przez komin wentylacyjny?
    laczynasnapiecie.pl/pytanie/czy-kable-solarne-moga-p
    rzechodzic-przez-komin-wen...

    "Po wprowadzeniu przewodów twój kanał kominowy stanie się szachtem instalacyjnym.
    Jeśli nie jest ci już faktycznie potrzebny (bo np. był przeznaczony do zlikwidowanego
    piecz kaflowego) to problemu nie ma.

    "Witam!Mamy pytanie -instalacja w bloku z cegły czy można po kanałach wentylacyjnych
    p|t poprowadzić instalację elektryczną?Spółdzielnia powiedziała lokatorowi,że nie
    można ?Co szanowni koledzy o tej odp.sądzą .Pozdrawiam.

    "
    Helpful post? (0)
    #4 09 Oct 2013 17:03
    Zapytaj kominiarza, czy zgodzi się na czyszczenie kanału wiedząc, że są tam przewody
    pod napięciem.