  • Data: 2011-01-09 09:36:19
    Temat: Re: Cuda Cuda.
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    "4CX250" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ig5d1o$1p6v$1@news2.ipartners.pl...
    > Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości

    > Cytat:
    > "U mnie na przykład.. Poniżej 10stC to dopiero w połowie grudnia spada."
    >
    > I co? Gdzie się upierałem że mam kilkanaście stopni jełopie?

    Jełopie ? Nie wiem na jakieś wsi tak na Ciebie wołano, ale
    widać mocno wyryło Ci się to w pamięci bo to jeden z częściej
    używanych przez Ciebie epitetów, kiedy brakuje Ci argumentów.

    Np. Twój post z 22.12.2010 11:40
    (22 grudnia to już chyba za "połową" grudnia...)

    "Czepiasz się szczegółów które niczego nie wnoszą. W tej chwili jest to
    11stC. Lepiej ci?"

    Albo kolejny Twój post: 21.12.2010 22:45

    "Żebyś się zdziwił ale max w lecie to 12-14stC :)"

    "A po co ziemiankę? Wystarczy że woda z wodociągu zakopanego 1,6m pod
    ziemią ma u mnie temperaturę w zimie nie niższą niz 9stC. Co myślisz
    że ją podgrzewają? :)))"

    No więc oni widać podgrzewają, a Ty ją oziębiasz do 6 stopni...
    Bardzo rozsądne - jak większość Twoich postów.