  • Data: 2009-11-29 12:35:05
    Temat: Re: Cyrkulacja CWU do instalatorow.
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:hep3ng$cde$1@news.interia.pl...

    > Przewaznie bedac w lazience korzystam rowniez z wody a gdyby nie to koszt
    > niepotrzebnego wlaczenia takiej pompy na dwie minuty jest pomijalny w
    > porownaniu z mieszaniem caly dzien, a w nocy i tak zimna.

    To prawda ale czasem w łazience latają koty i czujki się włączają. Są niby
    takie niewrażliwe ale życzę szczęścia w ich ustawianiu. Na ciebie się nie
    włączy i kosztuje też dużo.
    A każde przypadkowe mieszanie wody to też piec ci odpali i zje gazu.
    Miałem czujkę i dorobiłem klawisze. Mam tych klawiszy teraz kilka i gdzie
    nie nacisnę to się woda zamiesza.