  • Data: 2010-01-26 16:23:12
    Temat: Re: Czwórnik - co to jest?
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Sty, 16:22, "Plumpi" <p...@o...pl> wrote:

    > Tak czy siak musisz to skonfrontować z osobą, któa zrobiła ofertę.

    BTW, kiedy robiłem kosztorys mojego domu, siłami fachowego
    kosztorysanta robiącego wg KNRów (nawiasem mówiąc spora kasa
    całkowicie wywalona w błoto, ten jego kosztorys z obmiarami nie
    przydał mi się ani razu, co najwyżej kilka razy na krzyż sprawdzałem z
    jego pomocą, czy moje wyliczenia jakichśtam aktualnych zapotrzebowań
    robione na bieżąco "z natury" wychodzą realnie), sumaryczną wycenę
    kosztów budowy udało mi się zmniejszyć o ok. 100 000PLN (sto
    tysięcy!!!) dokonując drobnej korekty w pozycji "gwoździe
    budowlane" :-) U mnie nie chodziło o przecinek, a o nieistotną niemal
    różnicę między toną a kilogramem, cena gwoździ była podana za tonę (i
    z kosmosu w dodatku), a zapotrzebowanie w kilogramach :-)

    J.