  • Data: 2016-06-03 15:16:49
    Temat: Re: Czy kombinować z chłodzeniem podłogówki?
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 3 czerwca 2016 13:40:49 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > W dalszym ciagu nie musi(zamiast moze) byc drogi. Na rysunku pokazane jest jak
    dziala. Na ten z aukcji cena taka ze chyba na ksiezycu robiony i sporo w cenie
    kosztow transportu. Pojemnik na wode wyglada jak by to byl plastikowy pojemnik do
    mieszania zaprawy, tylko troche inny ksztalt ma. Pewno dla bajeru ten ksztalt bo
    innego wytlumaczenia dla pojemnika na wode nie widze. Ogolnie jak bysmy sie ze
    szwagrem namowili to w dwa dni damy rade w stodole z przydasiow zrobic taki bajer w
    dwa dni. Z tego dzien bedzie farba schla. A jak ktos ma do tej pory do niczego nie
    potrzebny rekuperator to wystarczy dokupic do niego ultradzwiekowy nawilzacz
    powietrza i podlaczyc w obwod wywiewu z pomieszczenia.

    Podobne odczucia mam jak zobaczyłem schmat - ciekawe czy miałoby sens zrobić skrzynkę
    do "suszenia gaci" i wpiąć w zasilanie wentylacji. Wilgotność nie byłaby za duża?

    Albo tryskać wodę na wymiennik od strony zużytego powietrza, niech odparuje i
    schłodzi powietrze zaciągane. Raczej destylatka musiałaby być, żeby wymiennika nie
    zakamienić.

    --
    bajcik