  • Data: 2016-06-07 12:23:33
    Temat: Re: Czy kombinować z chłodzeniem podłogówki?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 7 czerwca 2016 11:24:43 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Ale ja nie chcę dawać 10 stopni pomiędzy ścianę, a ocieplenie, lecz
    > pomiędzy zewnętrzną warstwą ocieplenia ściany, a dodatkową ścianką
    > zewnętrzną.
    > To co niby ma być popsute?

    Temperatura to nie moc. Mylisz to strasznie, az sie dziwie bo zwykle gadasz
    z sensem. Ty po prostu chcesz grzac swiat do +10stC :-)
    Zastanow sie jaka na to bedzie potrzebna moc :-)
    Jezeli do ogrzania izolowanego domu trzeba powiedzmy 10kW to ile bedzie
    trzeba do ogrzania "swiata" bez izolacji? 50kW starczy zeby taka "kurtyne"
    wytworzyc? :-) Tylko po co wytwarzac 50kW - zeby obnizyc moc ogrzewania
    domu z 10kW do 2kW? Umiesz dodawac i odejmowac? To policz czy to sie oplaci:-)

    > Izolacja pozostaje taka jak była, a dzięki powietrzu z GWC zewnętrzna
    > warstwa ocieplenie nie będzie się stykać z powietrzem o temperaturze -20
    > tylko powietrzem z GWC, które ma +10

    Rotfl. Wiekszej bzdury nie czytalem :-)
    To wez farelke 2kW wystaw pod sciana - niech ja ogrzewa do +10stC i na pewno
    dzieki temu w domu bedzie cieplo :))

    Zawiodlem sie - czesto Cie czytalem w tematach w ktorych nie czuje sie
    zbyt dobrze ale teraz sie zaczynam obawiac, czy tam tez nie plotles takich
    glupot :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.