  • Data: 2016-07-23 19:42:54
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 23 lipca 2016 19:10:54 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Iran, Irak, Syria, Liban i jeszcze wiele panstw w Afryce to panstwa wyznawcow
    jednego boga. Jak takie panstwa wedlug Ciebie sa najlepsze to przed czym uciekaja
    ludzie z tamtych panstw? Wysylane patrole byly czesto ostrzeliwane. Wyglada na to ze
    tam sie ktos bronil. Na podstawie jednego tekstu chcesz wyciagnac uniwersalne
    wnioski. Jeszcze gdygys dla siebie je zatrzymal to by bylo ok. Ale starasz sie na
    sile udowodnic ze masz racje. Takie cos to manipulacja. A najlepiej bedzie jak
    wszystkie religie zostana zdelegalizowane a majatek sekt zostanie upanstwowiony. I
    tak sie stanie. To ze tego nie zobacze jest pewne bo proces potrwa ze sto lat. Ale
    stanie sie jak dwa i dwa to cztery.

    kogut, o czym ty w ogóle gadasz? Ja tego myślotoku nie jarzę. Od pełnej symbiozy
    spoleczenstwa wielokulturowego płynnie przeszedłes do delegalizacji religii, ale o
    soooo chodziiiii? :-)

    b.