  • Data: 2009-10-29 20:18:27
    Temat: Re: Czy styropian moze byc toksyczny?
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > AFAIK:
    > drutem TYLKO się tnie duże bloki na płyty
    > produkcja samych bloków druta nie widzi
    > to się dzieje w "formach"

    I ten co pyta o ocieplenie budki wbije w nią taki ogromny blok styropianu i
    sobie szpadlem wydłubie tyle ile mu potrzeba. Tobie pewno się wydaje że Ty mądry
    a inni głupi i tylko Ty wiesz jak się styropian robi. To ja Ci mówię że nie
    wiesz. Z bloku jaki wychodzi z formy obcina się w ramach wymiarowania wszystkie
    powierzchnie stykające się z formą. Możesz to zobaczyć w programie " jak to jest
    zrobione ".