    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czym szlifować kafelki, glazurę,płytki?
    Date: Tue, 24 Aug 2010 07:39:35 -0700 (PDT)

    On 24 Sie, 16:21, Rentier <f...@g...com> wrote:
> [...]
    Tarcza 180mm

    > Zapamiętam.Dzięki
    > Ale mam teraz JUŻ pocięte płytki...

    Moment,
    Masz pociete i chcesz je jeszcze zeszlifowac na równo/prosto?

    To lepsza tarcza tez to zrobisz na maszynie do ciecia. Diament jest
    ciutke grubiej nalozony niz sama tarcza wiec dosyc sprawnie te
    odpryski zeszlifujesz tarcza do ciecia.

    Mozesz uzyc takiego kamienia do szlifowania montowanego na wiertarke
    albo na szlifierce ale wyjdzie ci na to samo. Plytki sa dosyc twarde i
    kazda sciernica oprocz diamentu ci sie szybko zuzyje.

    Mozesz tez kupic taka "tarcze" diamentowa montowana na katowke (ale
    chyba wolnoobrotowa) ktora ma grubo diamentu na swoim boku.
    http://www.karolewscy.pl/index.php?p2374,tarcza-diam
    entowa-do-szlifowania-segmentowa-podwojna-125

    --
    Lukasz Sczygiel