    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 26 Feb 2019 12:04:40 -0800 (PST)
    Subject: Re: Czyste powietrze :)
    From: s...@g...com

    W dniu wtorek, 26 lutego 2019 02:17:06 UTC-6 użytkownik quent napisał:

    > Państwo (samorządy), co najwyżej, powinno zajmować się wydawaniem ulotek
    > uświadamiających ludzkość jak palić czysto.
    > Gdyby dronem sprawdzić kopcące kominy to w większości przypadków
    > okazałoby się, że niczego szkodliwego się tam nie spala, syf leci z
    > komina bo ludzie palą od dołu.
    >
    > Takie akcje samorządy przeprowadzają w wielu państwach tzw. starej europy.
    >
    > U nas problem nie zniknie bo ludzie są biedni. Kolejne pomysły PO i PiS
    > polegają na jeszcze większym hamowaniu gospodarki.
    >
    > Że tak zacytuję
> [...]

    Znasz kawal o paleniu i awionetce?

    Gdzie ta nasza awionetka sprzed pisu?

    Ja wiem jak to wyglada, sam kiedys napalalem sie postem gdzie gostek wymalowal ile
    mozemy miec autostrad za kase z zusu.

    Ale co do ochrony srodowiska sie zgadzam.
    Jakby "rzadowi" zalezalo to by akcyze na gaz obnizyli. vat na piece tez. Albo by ulge
    podatkowa dali jakby sie unja czepiala obnizonego podatku.

    Ale nie. standardowo jak tu:

    https://demotywatory.pl/1259835/Ale-Ty