  • Data: 2018-08-07 09:28:07
    Temat: Re: Dach
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A Wy z tą blachą trapezową. Tak jakby pisać że turbo-diesel ma lepsze
    > odejście od benzyny. Zamiast porównywać turbo z turbo.
    >
    > 1. Blacha modułowa (proponuje wziąć taką do ręki) - ma tyle zagnieceń,
    > że zdziwiłbym się gdyby byle jaki grad zostawił na niej jakieś wgniecenia.
    >
    > 2. Wgniecenie to efekt estetyczny, bo nadal mamy powłoki - proszkową i
    > galwaniczną.
    Widziałem zdjęcia Krisa i paskudnie to wyglądało, a teraz jest tam rdza
    czyli jednak farba i cynk pękły.

    > Przykładowo. Przy 300m2 dachu, to było od 8 do 12 tys zł w zależności od
    > wybranych materiałów i wykonawcy. Całkiem sporo, jakby odłożyć to na
    > poczet nieprzewidzianych sytuacji.
    Pewnie że więzba wystarczy słabsza ale wbrew pozorom na drzewie aż tak
    dużo nie zaoszczędzisz.

    > Ja widzę jeszcze inne wady dachówek jak całkowity ciężar dachu czy
    W mojej okolicy gdzie wiatr "zbiera dachy" (a halny duje nieprzytomnie)
    ciężar to zaleta.

    --
    Pozdr
    Janusz