eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDarmowa energia do zasilania lamp LED - projekt naukowyRe: Darmowa energia do zasilania lamp LED - projekt naukowy
    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Darmowa energia do zasilania lamp LED - projekt naukowy
    Date: Thu, 24 Feb 2022 11:48:49 +0100

    On 24/02/2022 09:59, LordBluzg(R) wrote:
    > Jakiej odwagi? To działa od lat i ludzie sobie chwalą.

    Perpetum mobile działa od lat? Pokaż jedno *działające*. Jedno jedyne.
    Dowolne, ma być Ein<Eout w stanie ustalonym, w układzie zamkniętym.

    >>> https://regioneo.pl/wiadomosci/lubuskie/zagan/3501,w
    -lubuskiem-powstala-innowacyjna-eko-turbina/
    > Konkrety masz niżej.

    To po co wklejasz te tumanistyczne brednie?

    >>> https://sites.google.com/site/ekoturbina1/referat-po
    litechniki-krakowskiej/tekst
    > To ilu ludzi ma tworzyć stronę, żeby była wiarygodna?

    Stronę? Strony nigdy nie są wiarygodne.

    Publikację.

    No więc publikację tworzy dowolna ilość osób. Ale najwazniejsze jest,
    aby większa niż zero recenzowała.

    W przypadku tak poważnych wniosków, przypuszczalnie recenzja powinna
    odbywać się wielopoziomowo, od treści, po analizę w innym laboratorium.
    Zgaduje, że poprawna recenzja takiego urządzenia bedzie recenzowana
    przez co najmniej kilka międzynarodowych ośrodków badawczych, być może
    trafi się po drodze kilku noblistów z fizyki.

    Poważne publikacje, po recencji, publikowane są też w poważnych
    czasopismach. Które są poważne, to można ustalić, ale nie wydaje mi się
    aby to czasopismo nazywało się "strona GIGu".

    Najzwyczajniej nie pojmujesz czym jest proces weryfikacji w Nauce. Co
    zrobić, to nieuleczalne.

    > Przecież ty też siedzisz w piwnicy. To jak, zdjęcie ma być robione na
    > parterze czy i wyżej?

    Zdjęcie pokazuje tylko ubogą argumentację merytoryczną autora. Możesz
    sobie zrobić naukę i w piwnicy, ale nie świadczy to najlepiej o autorze
    wyciągającym wnioski łamiącym znaną nam fizykę. To zdjecie i kilka
    bredni niżej świadczy o braku warsztatu. Dam Ci prosty przykład: student
    pierwszego roku kierunku technicznego wie, czym jest prawidłowy rachunek
    błedu. W tym gównotekście nie ma o tym nic. Co może świadczyć o fakcie,
    że autor nie ma pojęcia o miernictwie. Nawet śladowego. Odczytał jakies
    cyferki z jakiś mierników i tyle.

    > Perpetum mobile nie istnieje

    Koleś dostaje 7kW z 3kW w ukłądzie zamkniętym. To jest perpetum mobile.
    Jesli koniecznie chcesz, aby się ruszało, bo dosłownie rozumiesz
    "mobile", to napędzaj sobie silnik z przemiany temperaturowej po drugiej
    stronie. To bez znaczenia. bilans energetyczny w ukłądzie zamknietym
    jest większy od zera i to jest albo rewolucja na skale wszechświata,
    albo źle podpięty miernik, lub operator idiota. Zgadnij, co bardziej
    prawdopodobne. Ja stosuję brzytwę.

    > ale jak widać usilnie używasz tego
    > określenia, zupełnie bez sensu.

    Wiec stosuj sobie "zasadę zachowania energii". To to samo jeśli patrzyć
    na rewolucje literackie autora.

    > Bredzisz. Linka dostałeś, masz certyfikat GIG
    > https://sites.google.com/site/ekoturbina1/certyfikat
    -gig

    Certyfikat gig?

    Tutaj masz śliczych misiaczków uniwersytetu, którym biorące się znikąd
    kilka procent spływa jak po kaczce i nie widzą w tym problemu aby swoją
    twarzą firmować takie brednie:

    https://www.youtube.com/watch?v=gLR9NLJ4-4w&t=187s

    Serio, stawiasz jakić ch..wy GIG jako gwaranta prawidłowych badań, skoro
    nikt poza autorem się pod tym bełkotem nie podpisał? Upadłeś na głowę?

    > No kurwa przecież jest! :D

    Gig? Tych paru "naukowców" z uniwersytetu humanistycznego też uważa się
    za ekspertów. A mimo to firmują swoją twarzą perpetum mobile Walczaka i
    jakieś brednie o nanowodze i 104% sprawności. W zasadzie powinni po tym
    filmiku oddać tytuły lub w przypływie honoru odciąć się od tych głupot.

    Twój problem polega na tym, że nie pojmujesz czym jest autorytet,
    szczególnie naukowy.

    To nie jest strona w internecie. To nie jest filmik na youtubie. To nie
    jest doktor w garniturze z zadupiatego uniwerku Gotowania Na Gazie. To
    nie jest link z facebooka.

    > Chciałeś badania, masz badania, certyfikat GIG.

    Nada się jako papier toaletowy? Wojna idzie, trzeba dywersyfikować
    zaopatrzenie.

    > Chciałeś zadowolonych
    > użytkowników, są zadowoleni

    Ani śladu po użytkownikach. Najbliższa data produkcji dowolnego z tych
    urządzeń to teraźniejszość + N. We wszystkich znanych mi przypadkach. U
    Szumiły też. Można zaryzykować twierdzenie, że dowolne, handlowe
    perpetum mobile jest albo w stanie "prototypu" albo będzie dostepne za N
    lat, przez cały czas N=const".

    Ale spokojnie. To *SPISEK*. Oczywiście, jeśli wolisz.

    >, jak poszukasz w sieci to znajdziesz więcej
    > na ten temat.

    Wolałbym poszukać w publikacjach naukowych. Szukanie "informacji o
    rewolucji w fizyce na stronach GIGu" świadczy o dramatycznym upadku
    Twojej osoby, jako zdrowego na umyśle rozmówcy. Upadku na własne zyczenie.

    > Tutaj masz opracowanie:
    > https://docplayer.pl/60493704-Systemy-technologie-i-
    urzadzenia-energetyczne-praca-zbiorowa-t-2-pod-red-j
    ana-talera-krakow-spis-tresci-tom-2.html

    A co mam tam opracowane? I jak to opracowanie broni perpetum mobile z
    GIGu? Szczególnie ciekawi mie kontekt spalania owsu w tym dokumencie, w
    zwiazku z opisanym zjawiskiem zamiany 3kW na 7kW w czyjajś piwnicy.
    Możesz przyblizyć to powiązanie?