    From: "Grzegorz" <n...@f...too>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dlaczego Polacy dbają o swoje domy i otoczenie?
    Date: Sat, 3 Jun 2017 16:44:51 +0200

    Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:5931b9db$0$15191$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Grzegorz" napisał w wiadomości grup
    >

    > Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Ale co wspólnego ze smutkiem ma fakt, ze Polacy lubia porządek?
    Miasat być wzorem, że można zrobić coś,
    stają się obiektem zazdrości, zawiści i propagandy,
    że jest to zasługa nie nasza tylko to za pieniądze
    "Jewropejskowo Sojuza".
    Domyśnie, że Rosjanie są zbyt dumni by się tak sprzedać za "jewro".
    Tak mniej więcej oni (Rosjanie) to sobie tłumaczą.

    Ale to, ciężko sobie tak wytłumaczyć w taki sposób:
    https://www.google.pl/maps/@53.9685446,86.7123641,3a
    ,75y,66.64h,73.58t/data=!3m6!1e1!3m4!1s3wDEUVvmXoMvG
    i119vcjHA!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    Obejrzyjcie sobie otoczenie z punktu startowego a potem "dom"
    z rosyjską flagą.
    Na dachu tego "domu" jest maszt antenowy z odciągami,
    izolatorami i fiderem zasilającym. To jakiś radioamator.
    Tam mieszka człowiek niebiedny i niegłupi.
    I w ten bardak jest jeszcze zatknięta państwowa flaga.

    Postawilibyście naszą polską flagę na gnojowniku?
    Tak ja to odbieram.

    Mieszkaniec tego domu uważa się za patiotę.
    Ja jego uważam za idiotę.