eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożejeRe: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
  • Data: 2024-05-17 18:17:17
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino napisał:

    > Nawet jeśli, to co w związku z tym?

    No właśnie nic. Napisałem o tym w następnej linijce, trzeba było
    przeczytać.

    > Jeździłeś, tak na dłużej?

    Dłużej to nie, dłużej to mogę własnym. A nie mam. Jednak wystarczyło.

    > To daj znać co nie pasowało.

    Dawałem znać wielokrotnie. Jednak zawsze "dyskusja" ściągnięta była
    w innym, zwykle głupim i nieciekawym kierunku.

    > Tylko nie zaczynaj od robienia problemu, że trzeba się zatrzymać
    > na kwadrans co kilka godzin, albo że doładowanie to jakiś kosmiczny
    > wyczyn,

    O tym już pisano, może i nie raz. Więc jak to "zaczynać"? Ale co,
    nie może to być przez kogoś realnym problemem? Dlaczego nie?

    > co cechuje każdego ev-hejtera......

    I to wystarczy, ta jedna cecha?

    > Zależy czy hejtują czy nie.
    > Ci czytający coś się do nich pisze, albo pytający o coś czego
    > nie wiedzą, nie są.

    Dobrze rozumiem, że ci nieczytający co się do nich pisze i zadający
    pytanie "to co w związku z tym?", choć to powinni wiedzieć (patrz
    wyżej), są?

    --
    Jarek