  • Data: 2009-11-06 12:53:21
    Temat: Re: Do Warszawiaków - Co to za drzewa?
    Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 6 Nov 2009 10:05:07 +0100, Jan napisał(a):

    > No, to się zdziwicie...:) To są lipy. Nie mają już teraz liści.

    Jak to - w poniedziałek kiedy obok nich przejeżdżałam, miały obfite, pełne
    ulistnienie, ciemnozielone jak latem, a teraz, po 3 dniach, już nic??? Nie
    ma tam żadnych innych drzew ulistnionych? - one nie były obok siebie, lecz
    w pewnym oddaleniu, jedno większe, drugie mniejsze...

    > Dalej jest
    > jeden wiąz. Tu zaczyna sie aleja lipowa Żwirki i Wigury. Zdjęcia nie
    > zrobiłem, bo nie było gdzie zaparkować. Jak będę blisko to zrobię.
    > Pozdrowienia
    > Jan

    Poszukaj, proszę, dwóch drzew JEDNAK z liśćmi - przeciez od poniedziałku
    nie było spektakularnego mrozu... Może nie ta strona placu? Mogłam coś
    pomylić... Dzięki :-)
    --

    Ikselka.