eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDo Zenka: fotele kinoweRe: Do Zenka: fotele kinowe
  • X-Received: by 10.157.3.237 with SMTP id f100mr514438otf.6.1519671298245; Mon, 26 Feb
    2018 10:54:58 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.157.3.237 with SMTP id f100mr514438otf.6.1519671298245; Mon, 26 Feb
    2018 10:54:58 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
    iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!border2.nntp.dca1.giganew
    s.com!nntp.giganews.com!o66no1943022ita.0!news-out.google.com!a25ni1926itj.0!nn
    tp.google.com!o66no1943020ita.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegro
    ups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 26 Feb 2018 10:54:57 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <p71i1r$kqh$2@usenet.news.interia.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.64.32.146;
    posting-account=MUTGaQoAAADq5bu-cz865tamXKCrW8mP
    NNTP-Posting-Host: 89.64.32.146
    References: <ovr7vq$p2s$1@usenet.news.interia.pl>
    <8...@g...com>
    <151zfjo6abwcr$.dlg@tyczka.com>
    <a...@g...com>
    <ovu5av$3hm$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <e...@g...com>
    <3...@g...com>
    <p0m83f$985$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <p0mudh$717$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <c...@g...com>
    <c...@g...com>
    <5...@g...com>
    <p71i1r$kqh$2@usenet.news.interia.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: Do Zenka: fotele kinowe
    From: "Adam Sz." <a...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 26 Feb 2018 18:54:58 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 21
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:539134
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 26 lutego 2018 19:01:33 UTC+1 użytkownik Czarek napisał:

    > Znajomemu pojawiła się wada matrycy w Samsungu około 50" po pół roku
    > użytkowania - serwisant po dokładnym umówieniu się co do dnia i godziny
    > przyjechał z nową matrycą i wymienił ją na stole w pokoju (widziałem
    > zdjęcia robione przez znajomego w czasie tej operacji)

    Mówimy o gwarancji Manty, nie Samsunga!

    Zapomnij o serwisancie w domu, przecież oni nie mają żadnej sieci
    gwarancyjnej - gwarancja jest door2door, czyli musisz spakować w pudło
    i wysłać do nich kurierem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1