eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDo ekogroszkowców - moja opinia na temat czeskiego i rosyjskiego węglaRe: Do ekogroszkowc?w - moja opinia na temat czeskiego i rosyjskiego w?gla
  • Data: 2011-12-20 10:30:58
    Temat: Re: Do ekogroszkowc?w - moja opinia na temat czeskiego i rosyjskiego w?gla
    Od: piechur <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-20 10:56, jachoska pisze:

    > Klarownie to wyjaśniłeś. Dziękuję.
    > Zastanawiam się nad cienkimi gumowymi podkładkami między rekuktorem i
    > silnikiem oraz wypełnieniu szpary paskami gąbki.
    > Mam nadzieję, że chociaż trochę pomoże. Jestem zdesperowany i zastanawiam
    > się nad wyklejeniem ścian/sufitu piwnicy jakimś materiałem tłumiącym hałas.
    > Pozdr.
    > Krzysiek

    Według mnie wygłuszanie kotłowni nic nie da. Jak odkręciłem silnik i go
    odpaliłem trzymając w rękach to hałasu w innych pomieszczeniach było
    zero. Cały hałas jaki generuje ten podajnik spowodowany jest drganiami
    silnika a nie jakimś hałasem akustycznym.
    Znam twój ból. U mnie kotłownia jest na tym samym poziomie co
    pomieszczenia mieszkalne i normalnie w momencie podawania było słychać
    piec. Teraz nawet jak zasypiam to jak słyszę hałas to nie wiem czy to
    podajnik czy lodówka czy co innego.
    Co do podkładek to według mnie nada się wszystko co nie przenosi
    hałasów. Ja dałem na początku małe podkładki gumowe ale jak skręciłem to
    się okazało, że jest to za miękka guma bo ją spłaszczyłem prawie na
    zero. Polecam eksperymenty. Niestety do niektórych nakrętek jest słabe
    dojście i trzeba uważać żeby gdzieś nie uciekła.
    Teraz największym hałasem u mnie jest hydrofor jak się napełnia a na to
    nie mam pomysłu.
    pieszy.