    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Do przemyślenia- kontynuacja
    Date: Tue, 28 Apr 2009 23:38:45 +0200

    wiadomości news:1epryv3owzewu$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Ano taki, Jacusiu jajakoko, że ja powyższe potrafię i to robię, a Ty nie,
    > dlatego nie robisz tego.
    > Nie ma w normach wzoru umowy, więc nei potrafisz takiej spłodzić.

    No i co ci to daje, że uważasz, iż potrafisz ?
    Skoro jesteś taki wspaniały to dlaczego nie prowadzisz swojej firmy czy też
    jakiejkolwiek działalności godspodarczej tylko chwasz się pod płaszczykiem
    umów o dzieło ?
    Ja bynajmniej póki co daję sobie radę z działalnością i mam się coraz
    lepiej. Jak widać nie trzeba być takim "geniuszem" jak ty, albo też raczej
    nie powinno się być takim "geniuszem" :)

    > Jacusiu, jestem przeciwnikiem narzucania przez państwo norm. Wiem, to za
    > trudne do pojęcia, zawiera za dużo wyrazów.

    No popatrz, a czy państwo cię nie zmusza do tworzenia tych, które tworzysz ?
    Zapędziłem cię w "kozi róg", kolejny raz z resztą i jak widać nie umiesz
    wybrnąć z kłamstw :)
    Adasiu jesteś tylko zwykłym, nic nie znaczącym, totalnym zerem, które nie
    może ścierpieć tego, że są od ciebie lepsi i lepiej radzący sobie w życiu :)

    > Niedawno, wątek o tym rozpocząłeś.

    Wiem, że rozpocząłem taki wątek. Jak widać nawet nie zauważyłeś, że
    przytoczyłem z tego wątku fragment mojej wypowiedzi, który jest
    zaprzeczeniem tego, że "zostałem wydymany".
    Oczywiście znając ciebie nadaremnie oczekiwać jest od ciebie konkretnej
    odpowiedzi i abyś wskazał "w którym miejscu napisałem", dlatego wybacz, ale
    po prostu oleję to i ciebie ciepłym, moczem :)

    > Jacusiu jajakoko, idź do psychologa, niech Ci wyjaśni co to projekcja :D

    A tobie długo wyjaśniał na co chorujesz ?
    Biedny, sfrustrowany adaś z nadpobudliwością. Nikt go nie kocha, nikt go nie
    lubi, nikt mu nie chce pomóc, kiedy jest w potrzebie. Prezes w pracy adasia
    goni i stawia mu ultimatum, że jak będzie dalej wypisywał swoje bzdury na
    grupach dyskusyjnych podczas pracy to go wywali "na zbity pysk". Tu jeszcze
    jakiś Plumpi obnaża adasiowe kłamstwa i wielkie braki w wiedzy, Moon wyzywa
    od chu.... i nie pozwoli adasiowi sobą pomiatać, policja olewa adasiowe
    skargi i doniesienia, zapewne żona też adasia już wygoniła z łóżka :)
    Wiesz, nawet mi się zrobiło ciebie żal, bo jak tak dalej będziesz się
    angażował w bzdurną wojnę to raz dwa pożegnasz się z tym światem,
    przekręcając na zawał, albo też skończysz w wariatkowie.
    Chciałem cię jeszcze bardzo przeprosić, ponieważ do tej pory się myliłem.
    Myślałem, że ty jesteś tylko zwyczajnym idiotą, a ty naprawdę jesteś chory.
    Jeszcze raz przepraszam.