    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Do przemyślenia- kontynuacja
    Date: Thu, 30 Apr 2009 14:20:45 +0200

    wiadomości news:13l9tpasjl1sq.dlg@oldfield.org.pl...

    > Nie ja, a ci,. którzy z mojej pracy korzystają. Widzisz, oni nie muszą z
    > niej korzystać i to jest różnica, bo z usług darmozjada który ma papierek
    > klepnie przegląd muszą.

    Czy ja jestem prawodawcą ?
    Czy to ja ustanawiam zasady i prawo obowiązujące w tym kraju ?
    Niestety nie. Nie mam na to wpływu jakie jest to prawo, ale jakie ono by nie
    było obowiązuje nas wszystkich.
    Różnica pomiędzy nami polega na tym, że ja mówię otwarcie jak to prawo
    wygląda i do czego zobowiązuje, a ty natomiast lansujesz swoje poglądy i
    wmawiasz wszystkim, ze jest to obowiązujące prawo. Okłamujesz ludzi
    namawiając do łamania prawa. Zatem najzwyczajniej sam łamiesz to prawo
    wmawiając, ze jest ono inne i do tego jeszcze próbujesz oczernić osoby
    wiarygodne, takie jak ja, które piszą o obowiązującym prawie.
    Wiesz, ja też chciałbym nie płacić podatków, nie płacić ubezpieczeń, nie być
    zmuszanym do przestrzegania prawa, nie podlegać nadzorom budowlanym oraz
    normom wykonawczym, ale niestety tylko mogę sobie tego nie chcieć, a prawo
    takie jakie jest muszę przestrzegać, tak samo z resztą jak każdy z nas.

    > Bo na etacie mi się bardziej opłaca, Jacusiu jajakoko. Zaś wywoływanie, to
    > moje hobby.

    Skoro jesteś etatowcem i nie prowadzisz żadnej działalności gospodarczej w
    obecnych realiach rynkowych to jakim prawem zabierasz głos w tym temacie ?
    Zwłaszcza, że z tego co piszesz o sobie wynika, że nigdy nie prowadziłeś
    takiej działalności i byłeś tylko i wyłącznie etatowym parobkiem. Chwalisz
    się tylko i wyłącznie pracą etatową. No chyba, że podejmowałeś nieudolne
    próby, którymi po prostu się wstydzisz pochwalić, bo w przeciwnym razie
    napewno byś się tym pochwalił w internecie.
    Wobec tego nie jesteś żadnym autorytetem, ani nawet osobą wirygodną. Więc
    jakim prawem zarzucasz innym nieudolność, przypisując sobie w tej materii
    zasługi, których po prostu nie masz i mieć nie możesz ?

    > Nie.

    To ciesz się, że ktokolwiek chce ci za to płacić, choć jestem w stanie ci
    udowodnić, że firmy, dla których pracujesz są zobligowane przez prawo do
    procedur bezpieczeństwa, o których piszesz.
    Niestety normy są i będą. Nie masz na to wpływu i ja także nie mam.

    > Jakoś nie zauważam tego rogu.

    Wielu rzeczy nie zauważasz. Nie zauważasz, że jednak nie jesteś alfą i
    omegą, że jesteś złośliwy, bezczelny i chamski, a do tego kłamiesz.

    > Przedsiębiorstwa tworzą swoje wewnętrzne
    > procedury i zawierają z innymi umowy bo chcą. A dobre procedury i dobre
    > umowy pozwalają im zarobić.

    Naprawdę dziwi mnie twoje podejście. Twierdzisz, że tworzysz procedury dla
    firm, ale nie wiesz, że każda procedura musi się odnosić do obowiązującego
    prawa oraz do norm. Wiele lat przepracowałem przestrzegając, nadzorując i
    częściowo tworząc procedury ISO oraz instrukcje stanowiskowe dla
    pracowników. Wybacz, ale analizując twoje wypowiedzi śmiem twierdzić, że nie
    miałeś do czynienia z tworzeniem takich procedur.