    From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Do przemyślenia- kontynuacja
    Date: Tue, 5 May 2009 00:42:08 +0200
    Sender: t...@m...oldfield.org.pl

    Dnia Fri, 1 May 2009 19:40:53 +0200, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Tak samo jak ty. Przecież ty żerujesz na ludziach, którzy zostali zmuszeni
    > ustawowo do trzymania pieniędzy w bankach.

    Och, naprawdę? Ciekawe, jaka ustawa nakazuje mi trzymac pieniądze w banku.
    Do tego, za darmo :D

    > W końcu ktoś musi robić tę niewdzięczną robotę, dlaczego mam akurat z tego
    > nie korzystać ?

    Nie musi. Tego właśnie nie pojmujesz, że Twoja praca jest zbędna. Jest ona
    produktem który zadowala urzędnika i nikogo więcej.

    > Bo tam, gdzie chodzi o bezpieczeństwo nie powinno się oszczędzać na ludzkiej
    > głupocie.

    Nie Ty decydujesz co jest bezpieczne.

    > Zobacz co się dzieje po tragediach takich jak ostatnio w Kamieniu Pomorskim.

    Gówno się dzieje. Dlatego właśnie, że dzieje się po.
    A dzieje się PO, bo urzędasy z nadzoru budowlanego łykają papierki od
    nadętych bubków i się nimi zasłaniają, że wedle norm wszystko było cacy.

    > Dopiero jak zginie kilkadziesiąt osób administratorzy i właściciele budynków
    > przypominają sobie o okresowych kontrolach stanu budynków. Gdyby nie było
    > ustawy oraz norm to takich tragedii mieli byśmy po kilka dziennie. To tylko

    Wystarczyłaby rzetelna ODPOWIEDZIALNOŚC.
    Ale tego nei ma i dlatego mamy takie tragedie.
    Przez takich dupków jak Ty.

    > Tylko nie doczytałeś w tej konstytucji, że nie pozwala ci ona do takie
    > zachowania.

    Podaj artykuł, tępy bucku.

    > Może podasz mnie do sądu,

    Może, może, prosisz o to.

    > Ha ha ha, myślisz, ze jak mnie wyzwiesz od tępego bubka to wpłyniesz na
    > normy ?

    Nie, sa o wiele bardziej skuteczne metody, tępy bubku.

    > Masz jakieś kompleksy ?

    Pewnie jakieś się znajda, jak u każdego człowieka. A co, tępy bubku?

    --
    _______/ /_ GG: 3524356