  • Data: 2011-05-23 08:28:29
    Temat: Re: Docieplenie domu, styropian i już? nic nie wiem
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Maj, 22:01, Budyń <b...@g...pl> wrote:

    > nie piwko tylko wyciskasz na trzy do przodu :)

    To i tak do dupy - jak masz sciane 20m dluga i bez otworow to spoko -
    mozna sobie pozwolic ale jak co druga plyte trzeba przycinac, docinac,
    dopasowywac toto juz takie proste i szybkie nie jest - a jak za dlugo
    przetrzymasz (bodaj max 5 minut) to klej nie chwyci wlasciwie - takie
    cos na bank pisalo na opakowaniu mojego EOSa i tak tez mi sie
    zachowywal ten klej - po paru minutach z zewnatrz pianka robi sie
    twardsza i nie klei sie zbytnio muru :) Do bani!!!!

    No chyba ze czekac regulaminowo 2-3 minuty i te piwko w miedzyczasie
    popijac ... ;))
    pozdr.

    --
    Adam