  • Data: 2011-10-12 07:00:58
    Temat: Re: Dom 315mkw. - Jaka instalacja dla CO i CWU
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "janusz_kk1" napisał w wiadomości grup
    >dyskusyjnych:op.v27a9gh31cvm6g@lap... Już pisałem na grupie, chcesz
    >wiedzieć, poszukaj, nie będę się powtarzał :)

    To że podłogówka jest lepsza od grzejników i tańsza w wykonaniu to ja wiem i
    tego nie kwestionuje. W kolejnym domu będzie tylko podłogówka(teraz w
    sypialniach mam grzejniki)
    Dziwi mnie tylko czemu piszesz że dzięki podłogówce zużyje mniej ciepła?
    Przecież aby ogrzac dom trzeba mu dostarczyć pewną porcję energii i czy to
    zrobisz grzejnikami, czy podłogówką czy dmuchawa elektryczna to musisz
    dostarczyć w każdym przypadku tyle samo energii. Więc moim zdaniem czy
    podłogówka, czy grzejniki czy farelka "ciepła" zużyć trzeba dokładnie tyle
    samo