  • Data: 2011-02-18 11:27:00
    Temat: Re: Dom SILKA 18 + styropian
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Ława napisał:
    > IMHO 16C jest więcej jak wystarczające w czasie aktywności, a na czas
    > snu 20C to więcej jak wystarczająca temperatura, a i 18-19C nie będzie
    > krzywdą dla komfortu czy organizmu. W łazience można dać nieco więcej:
    > 21-22.

    No ja inaczej sobie nie wyobrażam...
    W pom, gdzie się siedzi - praca siedząca - wystarczy w zupełności temp
    21 stC, w łazienkach 22 - 24 max, w miejscach, gdzie się ludzie
    poruszają ok 18 to już wypas...
    W sypialni też te 18 jest ok.

    I nie ze względu na oszczędności to mówię, bo u mnie podniesienie temp o
    te dwa-trzy stopnie nie jest jakoś kosztowne, ale ze względu na
    odczuwanie ciepła.

    Każdy, kto do mnie wchodzi od razu mówi: Ale tu u Ciebie ciepło !!! :-),
    a tam na termometrze max 19 - 20 stC.

    Chyba, że termometr mam popsuty...??? :-PPP

    pozdr
    Robert G.