  • Data: 2010-10-11 07:05:44
    Temat: Re: Dom inteligentny a Xcomfort
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Paź, 21:58, "kiki" <k...@k...net> wrote:
    > Podłogówka jest fajna le nie wszędzie. Czasem od niej tach bucha
    > podczerwień, że aż nieprzyjemnie.
    > Ja bym sie zastanowił nad podłogówką wszędzie byle nie w pokojach.
    > Lub nawet zrobić niedowatowaną podłogówkę żeby tylko ciut podnosiła
    > temperaturę do chodzenia na boso ale też kaloryfer.
    > Uwierz mi, mam już kilkuletnie spostrzeżenia :-)

    Łe, ja coprawda tylko jeden sezon ale w 100% podlogowce i mam zupelnie
    inne spostrzezenia. Bucha "podczerwien" jak masz za duza temperature
    podlog - ja mam obliczenia na max 30stC, podloga ma wtedy zapewne w
    okolicy 25-26, a w pokojach 21. Nie ma zadnego uczucia buchania
    ciepla :) A "neutralna" (bo nie mozna powiedziec, ze ciepla) podloga w
    zime to jest to!! Szczegolnie polecam w lazience i w "brodziku" (ja
    mam odplyw liniowy i "brodzik" z kafelek - tzn. poprostu podloga jest
    brodzikiem) - najlepsze, co moglem zrobic :) A niektorzy "brodzik"
    omijaja przy ukladaniu podlogowki :( Nie wiem po co :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.