    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dom jednorodzinyy z ytonga
    Date: Thu, 24 Sep 2015 14:29:21 +0200

    dyskusyjnych:ac94ba91-4b8b-432f-8535-0c920f416de9@go
    oglegroups.com...

    > to nie ytong jest problemem a developer - ytong sam w sobie to niezły
    > materiał - problemem jest co z niego wystrugał deweloper. Dawaj foty
    > budynku - to > cie zniechecimy :-)

    A jak po fotach stwierdzisz co developer zrobił np. z izolacją dachu?

    Byłem niedawno jako "znający się" by ocenić dzieło dewelopera które nie chce
    się sprzedać od dwóch lat. Znajomi poprosili mnie bym rzucił okiem.

    Wszedłem na nieużytkowe poddasze (na szczęście były składane schodki) i co
    widzę jest wełna i na zszywki byle jak przyczepiona paroizolacja od
    wewnątrz. Żadnych taśm uszczelniających nic. Odchylam folię a tam jakaś
    "szmata" zamiast wełny, ale nie wiedziałem jaka grubość, a tu mnie
    sprzedawca wyręczył bo patrząc c oglądał zaczął zachwalać "dobra izolacja
    wszędzie 15 cm".

    Przeciętny kowalski nie jest w stanie tego ocenić.

    Izolacji pod posadzką też nie zobaczy a tam może leżeć porządny twardy
    styropian a może i byle co a później zdziwienie że płytki w łazience
    odpadają albo pękają.

    Pozdrawiam
    Ergie