    From: "Aleksander" <f...@f...fake>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Dom vs mieszkanie w bloku
    Date: Wed, 2 Feb 2011 13:27:34 +0100

    > Z dedykacją dla baranów kupujących m2 mieszkania za 5000zł.

    5000 to niedrogo.
    Coś za coś. Ja przymierzałem się do budowy domku (obecnie mieszkam
    od 2 lat w starej chałupie pod W-wą (Marki)). Jest to fajne,
    póki dzieciaki są małe (1.5 roczku i 2.8) - ogródek, świeższe
    powietrze, woda, jakieś tam własne warzywka latem itd. Choć
    zimą nie widzę prawie żadnych plusów... no może jakieś minimalne,
    bałwana można z dzieciakami ulepić z "własnego" śniegu ;)(niezasranego).

    Ale jak dzieci dorosną do wieku szkolnego (już za 2.5 roku),
    wracam z powrotem do cywilizacji. Nie wyobrażam sobie, aby synek
    musiał wstawać o 6 rano, aby zdążyć do jakieś w miare przyzwoitej
    podstawówki w W-wie. Tracić codziennie 1.5-2h rano i po południu
    na dojazdy - dziękuję bardzo.

    Wolę zapłacić za mieszkanie ma Mokotowie,Ursynowie (te dzielnice
    mi pasują, bo tu się wychowywałem i sporo znajomych wciąż tu mieszka)
    sporo więcej niż 5000zł za m2 ale za to dzieciak żeby miał spacerkiem
    2 minuty do szkoły, nie musząc przechodzić przez żadną ruchliwą ulicę.
    Żeby do kina, teatru, na basen, na korty... żeby wszystko było
    pod ręką.

    Jasne, że wolałbym jakaś willę na Mokotowie, ale niestety, w 2.5 roku
    raczej nie dozbieram do kwoty 1.500.000 - 2.500.000zł aby sobie na taki
    komfort pozwolić... Więc zadowolę się jakimś mieszkaniem w dobrej
    lokalizacji.

    Pozdrawiam baranów i nie-baranów ;)))
    Aleksander.