  • Data: 2010-09-24 12:04:45
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.09.2010 13:53, Ikselka pisze:

    > 50 k za wyposażenie łazienki, płytki, podłogi, farby, kleje, fugi, grunty,
    > żyrandole, kontakty... oraz robociznę?
    > #-)))
    > Spokojnie przewiduj przynajmniej o połowę więcej - przy wersji light.

    Jakby samemu robić, to może by się udało.

    Ja np. robię sam i miałem duuuuuuuuużo szczęścia przy kupnie ziemi (pół
    roku później była kilkakrotnie droższa) więc może bym się zmieścił w
    tych teoretycznych wyliczeniach JW. Może. Ale jeśli by liczyć swój czas
    po 50zł za godzinę (tanio) to byłoby znaaaaaaaaacznie więcej.