    From: "Piotr " <c...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Domek praterowy vs z poddaszem u?ytkowym.
    Date: Mon, 18 Jan 2010 20:53:05 +0000 (UTC)

    QbaB <q...@g...com> napisał(a):

    > W=B3a=B6ciwie wszystko zosta=B3o powiedziane a najbli=BFej tego co ja chcia=
    > =B3em
    > powiedzie=E6 by=B3 Piotr.
    > Jednak powt=F3rze to =BFeby=B6 w razie liczenia g=B3os=F3w doda=B3 jeden do
    > parter=F3wki :)
    > Sam wybudowa=B3em z poddaszem ale gdyby dzia=B3ka mi pozwala=B3a to chyba
    > wybra=B3bym parterowy (teraz na pewno wybra=B3bym parterowy)
    > Generalnie je=BFeli system gospodarczy to parter=F3wka pozwala zrobi=E6 du=
    > =BFo
> [...]

    Ja skolei muszę przyznać rację Tobie :). Potwierdziłeś moje przemyślenia i
    decyzje, szczególnie odnośnie wielkości pomieszczeń sypialnych. Natomiast
    sprawa garażu to kwestia wyboru. Ja na 162m wygospodarowałem i garaż i
    spiżarnię i spory salon. Był kłopot z umiejscowieniem skaładanych schodów na
    poddasze(suszarnia zimą i miejsce na reku, ale miły wieczór z mądrymi ludźmi
    przy dobrym winie pomógł go rozwiązać.