    From: "Ghost" <g...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Domofon i kamera oddzielnie - propozycje?
    Date: Wed, 12 Nov 2014 09:27:36 +0100

    dyskusyjnych:m3tu6f$pga$...@n...news.atman.pl...

    >Co do wiedzy. Nie znam sie na kamerach za bardzo w kontekscie monitoringu.
    >Ale mysle, ze od strony sieci kamera bedzie po prostu jednym z urzadzen
    >podlaczonych do routera i nie trzeba sie tu specjalnie doktoryzowac.

    Kamera to jedno, ale trzeba całość jakoś spiąć. Przypuszczam, ze powinno się
    dostać kamery IP z serverem HTTP w środku, wówczas tylko tablety przez wifi
    wchodzą na stronę kamery i prezentują ja stale.

    Jeśli nie chcesz by cały czas świeciły to oczywiście screen saver, ale jeśli
    miałyby nie działać non stop to znów kupa czasu na restart.

    Pozostaje Ci jedynie kwestia przycisku na ekranie tableta, który będzie
    zwalniał zamek i to jest ten element gdzie trzeba wiedzy, z kamera sobie
    poradzisz bez problemu.