  • Data: 2012-07-17 12:47:32
    Temat: Re: Doprowadzenie wody do domu (wodociąg)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.07.2012 12:30, quent pisze:

    > U mnie w rodzinie mają identyczną sytuację i... nie mogli.
    >
    > Gdyby jakąkolwiek alternatywą było zrobienie 2 niezależnych instalacji
    > to nie byłoby w ogóle kwestii, nie sądzisz?
    >
    > Tu nie chodzi tylko o skażenie, choć m.in. o czym pisałem wcześniej ale
    > też o kanalizacje.

    Kanalizacja to najmniejszy problem.

    Jeśli ma własne szambo - problemu nie ma.

    Jeśli dostawca wody odbiera mu kanalizację - pytanie jest, czy potrafią
    osobno liczyć wodę i ścieki, chociaż dziwne by było, jakby nie potrafili
    - dajesz licznik na wejściu wody z zewnątrz, po drodze dajesz trójnik
    który idzie do podlewania, a do reszty domu idzie przez drugi licznik
    (do liczenia ścieków).

    Dajesz dwa trójniki obok siebie i wodę ze studni dostarczasz tym
    wejściem (pamiętając o zakręceniu zaworu za licznikiem "z miasta" i
    okręceniu zaworu doprowadzającego wodę ze studni).

    Sprawa trywialna i nic się nie zmiesza.