  • Data: 2017-02-21 09:25:04
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-20 o 17:56, nadir pisze:
    > Cyrki są też z własnym odczytem, a to się spóźnisz dzień czy dwa, a to
    > twój odczyt nie zostanie uwzględniony więc i tak ci prognozowanie
    > zużycie zaksięgują.
    > Miałem taryfę z własnym odczytem przez rok czy dwa, więc doskonale wiem
    > jak to działa.

    Obecnie masz dowolność terminu, byle raz w miesiącu to zrobić.

    > Zawsze płacisz za to co faktycznie zużyłeś, a czy przedpłatowo z
    > wyrównaniem na koniec okresu czy nie, to już bez znaczenia.

    Kurde... no dałbym głowę, że nawet tutaj kiedyś czytałem o tym, że
    gazownia mu przysyła kwitki z prognozowanym zużyciem do zapłaty, a potem
    sobie tylko raz na ileś rozliczają to, jak jest faktycznie. Ale może to
    przy jakichś jeszcze rzadszych odczytach?

    Pzdr
    --
    /__/_* /