    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 12 Aug 2014 13:00:15 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Dostałem pismo z gazowni
    From: k...@g...com

    W dniu wtorek, 12 sierpnia 2014 21:08:39 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:

    > Jak ruski przykręcą gaz to będę miał argument aby przekonać żonę do
    >
    > przekopania ogródka i zrobienia PC, wtedy też ich oleję, na razie mam jak
    >
    > mam, a kasy nie mam aby już w pc inwestwać.
    >

    > --
    >

    > Pozdr
    >
    > Janusz

    Przykręcenie albo zakręcenie kurka z ropą i gazem to raczej metafora. Ale nie można
    wykluczyć ze w ten sposób Rosjanie mają wpływ na politykę innych państw. Rosja może
    bardzo dotkliwie ukarać krnąbrne rządy. Polski rząd nie patrząc na interesy Polaków
    wyskoczył przed szereg i poniesiemy za to my wszyscy za jakieś konsekwencje. Dla
    zwykłego człowieka oznacza to konieczność lepszego wykorzystania nośników i mniej
    odczuwać ubytki w portfelu albo nie robić nic i płakać i płacić. Jest powiedzonko "
    dlaczegoś biedny boś głupi, dlaczegoś głupi bo biedy". Czekanie z inwestowaniem w
    instalacje lepiej wykorzystujące nośniki, czekanie z ocieplaniem bo nie ma w tej
    chwili kasy, czekanie z wykorzystywaniem szarej wody jako źródła ciepła powoduje że w
    miarę jak będą drożały nośniki będzie w przyszłości mniej pieniędzy na inwestycje
    związane z ich lepszym wykorzystaniem. Jak zdrożeje gaz to natychmiast pójdą w górę:
    prąd, węgiel, brykiety, pelet, gaz płynny i olej opalowy. Przełoży się to na inne
    ceny zwłaszcza artykułów spożywczych.