    From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Droga dojazdwa do formy
    Date: Sun, 20 May 2012 21:29:41 +0200

    > Podzielam tę opinię! Po długim molestowaniu gminy wysypano nam na
    > drodze dolomitowy kliniec.Niby ubity trzyma powierzchnię, ale kurzy się na
    > biło, brudzi buty, itp. Byle nie wapienny! Uważaj!!

    THX za ostrzeżenie, postaram się dopilnować.
    Mam jeszcze pytanie związane z samą geometrią drogi.
    Otóż był kierowca na oględzinach i zaniepokoił mnie trochę.
    Koparkowy wyciął śliczny rów, jak było ustalone, ale zachował naturalny
    spadek gruntu. Przy szerokości 4.3m wychodzi około 0.15m pochyłu drogi.
    Oczywiście droga będzie pozioma, pytanie czy to pochylenie "dna" ma
    jakiekolwiek znaczenie z technicznego punktu widzenia. Nie obawiam się
    głębokości zasypania, tylko czy z czasem nie będzie problemów o których
    teraz nie wiem (poza problemem z wysypaniem samego kamienia - obawa
    przewrócenia samochodu).

    Dodatkowo, czy geowłókninę się łączy jakoś, czy tylko na zakładkę, a
    jeżeli na zakładkę to jak duża wystarczy? (polipropylenowa 300-ka).

    Dzięki za wsparcie.

    Pozdrawiam.
    Irek.N.