  • Data: 2010-07-14 15:15:39
    Temat: Re: Drzwi "antywłamaniowe" za 300 zł
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz O." i1kbjs$k0q$...@n...onet.pl

    > I to jest dowód na to jakie one są kiepskie? Jak na moje to zdewastowali je ładnie
    ale nie otworzyli, dodatkowo narobili przy tym
    > sporo hałasu, co wcale nie jest w czasie włamania bez znaczenia.
    > Wracając do sedna sprawy. Ja mam takie od około 4 lat jako wejściowe do domu i
    wszystko jest ok. Nie rdzewieją, działają i nie mam
    > prawa złego słowa powiedzieć na ich temat. Jako drzwi do pwinicy to bym się przez 3
    sekundy nie zastanawiał. Dla przezornych
    > prostą metodą za dodatkowe kilka złotych będzie obicie ich grubszą blachą.

    Nie łatwiej zrobić całe od początku do końca? :)

    Wewnątrz można dać swoje (wg swego widzimisia) wygłuszenie
    (wełna mineralna -- kamienna -- tłumi hałasy bardzo skutecznie),
    na zewnątrz tę blachę (o której piszesz) a dookoła stalowe
    kształtowniki (kątowniki, teowniki, ceowniki itp.), zaś zamek
    oraz zawiasy dopasować do swoich potrzeb z tego, co proponują
    stosowne sklepy. :) Dla niepoznaki można dać obicie z miękkiej
    tkaniny, pozorujące łatwy dostęp -- w celu zamaskowania
    opancerzenia kryjącego zazwyczaj w sobie cenne wnętrza. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'