  • Data: 2012-03-27 09:42:19
    Temat: Re: Dziury w ścianie
    Od: yarecky <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-26 21:52, tall_30 pisze:
    > Własnie coś takiego .
    > W tym momencie mam 2 latka w domu za kilka tygodni kolejna dzidzia na
    > świecie i z doświadczenie wiem że najlepiej żeby wszystko był powyżej
    > 1.5m
    > Kuzyn ma takie z Ikei można postawić zdjecie i mi zależy na tym żeby i
    > flakon sie dało postawić :)
    Też mam takie z Ikei, powieszone na ścianie z porothermu - wiszą 2 lata
    ze stałym obciążeniem 10-12kg.
    Wsporniki są sztywne, ale posiadają cechę sprężynowania - pod
    obciążeniem wolna krawędź półki ugina się na 3-5mm.
    Dobrze się toto montuje - 3 wsporniki x 2 śruby, wsporniki same się
    poziomują przy dokręcaniu do ściany (o ile ściana w pionie) ;)

    yarecky.