  • Data: 2009-04-02 21:03:33
    Temat: Re: ELEKTRYCY ! - podpowiedzcie :) Różnicówka a kotłownia
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...eu> napisał w wiadomości
    news:gr2s5s$pp5$1@news.wp.pl...

    > popadasz w paranoję:O)

    > domyślam sie że elektrykuf nie uczą niczego poza 4rema prostymi typami
    > sieci, stąd twoja niewiedza, tylko dlaczego takim ludziom dają
    > uprawnienia?:O(

    He he he. Widzę, że skończyły Ci się merytoryczne argumenty i dalej nie
    jesteś w stanie bronić swoich, błędnych racji, to też zaczynasz osobiste
    przejażdżki.
    Co do moich uprawnień to tym się różnimy, że ja je posiadam, a Ty na swoje
    jeszcze będziesz musiał popracować, choć przy takim Twoim pojmowaniu wiedzy,
    obawiam się, że nie nastąpi to zbyt szybko.
    Nie widzę już sensu w podtrzymywaniu tej "chorej" dyskusji.
    Zatem jak dla mnie EOT.