  • Data: 2009-12-24 19:50:04
    Temat: Re: Ekogroszek o kilku latach
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    marko1a pisze:

    > 1m3 piachu to jakieś 1800kg i kosztuje na składzie 40zł. 1m3 wody kosztuje u nas
    > parę zł. Wsyp do 25 litrowego wiadra piachu i zalej wodą. Zdziwisz się ile tej
    > wody wejdzie bez śladu. Ale ja już wiem co jest grane. Skład budowlany o którym
    > piszę graniczy z rzeką Dunajec wystarczy jakakolwiek pompa i wode mają tylko
    > tyle co pompa prąd pociągnie.

    W sumie dziwny zwyczaj kupować piasek na wagę... Zwłaszcza że nie bardzo
    widzę, jak można go zważyć przy odbiorze ;)

    Ja jak zamawiałem to zamawiałem "jedną czubatą wywrotkę" - a ile o
    ważyło, to było zmartwienie dla zawieszenia kamaza, a nie dla mnie ;)

    Tutaj wszyscy zamawiali na wywrotki, a nie na wagę, bo i tak nikt z
    kupujących nie miał jak odważyć ;)