  • Data: 2010-10-28 13:31:31
    Temat: Re: Elektryk - na co zwrócić uwagę i o czym pamiętać ?
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
    wiadomości news:01d12ea9-a633-4a7a-810b-

    > Kabel SAT zamówiłem sam (żyła główna w 100% miedź). Gniazda RTV/SAT
    > też sam zamówiłem. Instalacja ma być oparta na połączeniu w "gwiazdę".
    > Gniazdek telefonicznych ani sieciowych (net) nie będzie , bo nie są
    > potrzebne (WLAN , komórka)

    A jak Ci się odwidzi i będziesz chciał stacjonarny, albo np. zamontować
    domofon w pobliżu tego gniazda, albo będziesz chciał zrobić sharing do TV
    SAT, albo się okaże, ze WLAN nie chce działać w każdym pokoju to wtedy
    przewody UTP jak znalazł i będziesz sobie pluł w brodę, że ich nie
    "położyłeś".