    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: FV różne pytania o konfigurację/działanie
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 02 Mar 2023 10:59:49 GMT

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Za same panele?
    > ????
    > Czyli drożej niż w przypadku zakupu paneli I jeszcze kolejnego
    > falownika? Coś ściemniasz, musiało w grę wchodzić coś więcej niż
    > tylko dołożenie paneli.

    Cavallino - jaki miałbym cel w sciemnianiu?
    Mowie jak było.
    Pierwsza instalacja 6kwp kosztowała 23,5kpln (pazdziernik 2021)
    Za dołozenie 3kwp zazyczyli sobie cos około 19 (druga połowa 2022) co
    mnie zabiło wlasnie dlatego ze to instalacja która byłaby dosłownie
    robota na pol dnia.
    Zapytałem ich wiec o cała druga instalacje 8kwp - policzyli 40tys bez
    optymalizatorów.
    Finalnie zrobiłem 10kwp za 42tys ale z optymalizatorami na solaredge w
    innej firmie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,